ارسال درخواست

151 ایده سریع برای تبلیغات اثربخش

پدیدآوران: ناشر: دسته بندی:

شابک: ۹۷۸-۶۰۰-۸۹۱۰-۷۱-۸

تعداد صفحات :۱۷۸

سال نشر/سال بروزرسانی:۱۳۹۸

موجود نیست

قیمت سایت
تخفیف
قیمت

۰ درصد

راهنمای درخواست کتاب



توجه داشته باشید بعد از تکمیل نمودن فرم درخواست کتاب, درخواست شما برای ما ارسال می شود .
برای اطلاع از وضعیت درخواست خود می توانید از پنل مشتری در منوی اصلی سایت اقدام کنید.
انواع موجودی:
1 - موجود در انبار فروشگاه : بدین معنا که این کتاب در انبار فروشگاه موجود است و در صورت درخواست و پرداخت هزینه آن حتما ارسال خواهد شد.
2-موجود در مراکز پخش کتاب : بدین معنی که این کتاب در انبار مراکز پخش کتاب موجود می باشد
3- موجود نیست : بدین معنی که این کتاب فعلا موجود نیست.

434343433333333333g" style="background-color:#4ed8bd">

434343433333333333

1

,"در عصر رقابت و براساس آموزه‌هاي مديريت نوين، اركان اصلي فروش عبارت‌اند از: «محصول»، «توزيع»، «تبليغ» و «قيمت». در اين بين مديران ارشد و استراتژيست‌هاي هر سازمان بايد تناسب لازم را در تخصيص منابع محدود به اين چهار ركن در هر كدام از بخش‌هاي بازار و مشتري رعايت كنند تا بهترين اثرگذاري بر ذهن مصرف‌كننده شكل گيرد و فروش مناسبي رقم بخورد. نويسنده در اين كتاب بهترين روش‌هاي تبليغات و بازاريابي را با درنظر گرفتن لزوم طراحي و تنظيم يك برنامه هدفمند و رسيدن به اهداف تجاري، تشريح كرده است."

پربازدیدترین کتابها این انتشارات

مدل دلبستگی فضایی - اجتماعی به مکان راهکار مناسب برای طراحان
ناشر:اتکا، مرکز تحقیقات و توسعه
قیمت:۵۰۰۰۰۰ ریال
آبی که مصرف می‌کنیم؛ تلفیق مفاهیم آب مجازی و ردپای آب
ناشر:اتکا، مرکز تحقیقات و توسعه
قیمت:۵۰۰۰۰۰ ریال
امنیت خاک برای مدیریت اکوسیستم (اکوسیستم‌های خاکی منطقه مدیترانه)
ناشر:اتکا، مرکز تحقیقات و توسعه
قیمت:۵۰۰۰۰۰ ریال
کارخانه گیاهی: سیستم کشت عمودی در فضای بسته برای تولید کارآمد غذای با کیفیت
ناشر:اتکا، مرکز تحقیقات و توسعه
قیمت:۱۹۹۰۴۰۰ ریال
تغییرات آب و هوایی، آب و کشاورزی به سمت سیستم مقاومتی
ناشر:اتکا، مرکز تحقیقات و توسعه
قیمت:۵۰۰۰۰۰ ریال