فرم درخواست کتاب : این کتاب فعلا موجود نیست در صورتی که می خواهید این کتاب را تهیه کنید؛ فرم زیر را پر نماییدو سفارش دهید تا در صورت امکان این عنوان تهیه و به شما اطلاع داده شود.
شابک: ۹۷۸-۶۰۰-۸۹۱۰-۷۱-۸
تعداد صفحات :۱۷۸
سال نشر/سال بروزرسانی:۱۳۹۸
,"در عصر رقابت و براساس آموزههاي مديريت نوين، اركان اصلي فروش عبارتاند از: «محصول»، «توزيع»، «تبليغ» و «قيمت». در اين بين مديران ارشد و استراتژيستهاي هر سازمان بايد تناسب لازم را در تخصيص منابع محدود به اين چهار ركن در هر كدام از بخشهاي بازار و مشتري رعايت كنند تا بهترين اثرگذاري بر ذهن مصرفكننده شكل گيرد و فروش مناسبي رقم بخورد. نويسنده در اين كتاب بهترين روشهاي تبليغات و بازاريابي را با درنظر گرفتن لزوم طراحي و تنظيم يك برنامه هدفمند و رسيدن به اهداف تجاري، تشريح كرده است."