توجه: برای شروع خرید شماره موبایل خود را وارد نمایید

کاربرد رسانه‌های اجتماعی در اخبار بی.بی.سی

پدیدآوران: ناشر: دسته بندی:

شابک: ۹۷۸-۶۲۲-۹۵۷۳۵-۱-۸

تعداد صفحات :۲۳۶

سال نشر/سال بروزرسانی:۱۳۹۹

موجود است (قابل تهیه از مراکز پخش و یا کتابفروشی ها)

قیمت سایت
تخفیف
قیمت

۳۰۰۰۰۰۰ ريال
۰ درصد
۳۰۰۰۰۰۰ريال

راهنمای درخواست کتاب



توجه داشته باشید بعد از تکمیل نمودن فرم درخواست کتاب, درخواست شما برای ما ارسال می شود .
برای اطلاع از وضعیت درخواست خود می توانید از پنل مشتری در منوی اصلی سایت اقدام کنید.
انواع موجودی:
1 - موجود در انبار فروشگاه : بدین معنا که این کتاب در انبار فروشگاه موجود است و در صورت درخواست و پرداخت هزینه آن حتما ارسال خواهد شد.
2-موجود در مراکز پخش کتاب : بدین معنی که این کتاب در انبار مراکز پخش کتاب موجود می باشد
3- موجود نیست : بدین معنی که این کتاب فعلا موجود نیست.

434343433333333333g" style="background-color:#4ed8bd">

434343433333333333

1

,"از زمان ظهور رسانه‌هاي اجتماعي در چشم‌انداز روزنامه‌نگاري، «بي ‌بي ‌سي»، كوشيده است تا گزارش‌هايي را توليد كند كه پيوند بيشتري با مخاطبانش داشته باشد و در عين حال اقتدار خود را به عنوان يك سازمان رسانه‌اي عمومي در گزارشگري بحران حفظ كند. در اين كتاب براي بررسي رسانه‌هاي اجتماعي در اخبار بي ‌بي ‌سي اطلاعات مختلف از مشاهده‌ مستقيم اتاق خبر بي‌بي‌سي، مصاحبه با 50 روزنامه‌نگار و مدير ارشد و تحليل اسناد گزارش‌هاي بي‌بي‌سي، مطالعات و وب‌سايت‌هاي اخبار بي‌بي‌سي و آكادمي بي‌بي‌سي گردآوري شده است. اين كتاب با استفاده از تحليل تجربي توليد اخبار بحران در بي ‌بي ‌سي، نشان مي‌دهد كه ظهور رسانه‌هاي اجتماعي و نياز به مديريت اين نوع مطالب به يك منطقه رسانه‌اي جديد منجر شده است كه در آن روزنامه‌نگاران خبره فناوري يك مركزيت جديدي را در اتاق خبر به دست آورده‌اند.

پربازدیدترین کتابها این انتشارات