توجه: برای شروع خرید شماره موبایل خود را وارد نمایید

سیاست‌ها و راهبردهای اطلاعاتی

پدیدآوران: ناشر: دسته بندی:

شابک: ۹۷۸-۶۰۰-۲۷۶-۱۴۶-۰

تعداد صفحات :۲۷۲

سال نشر/سال بروزرسانی:۱۳۹۹

موجود است (قابل تهیه از مراکز پخش و یا کتابفروشی ها)

قیمت سایت
تخفیف
قیمت

۱۳۰۰۰۰۰ ريال
۰ درصد
۱۳۰۰۰۰۰ريال

راهنمای درخواست کتاب



توجه داشته باشید بعد از تکمیل نمودن فرم درخواست کتاب, درخواست شما برای ما ارسال می شود .
برای اطلاع از وضعیت درخواست خود می توانید از پنل مشتری در منوی اصلی سایت اقدام کنید.
انواع موجودی:
1 - موجود در انبار فروشگاه : بدین معنا که این کتاب در انبار فروشگاه موجود است و در صورت درخواست و پرداخت هزینه آن حتما ارسال خواهد شد.
2-موجود در مراکز پخش کتاب : بدین معنی که این کتاب در انبار مراکز پخش کتاب موجود می باشد
3- موجود نیست : بدین معنی که این کتاب فعلا موجود نیست.

434343433333333333g" style="background-color:#4ed8bd">

434343433333333333

1

,"اين كتاب، با ارائه زمينه‌هاي تأمل بر سطوح كلان بافتاري و يا مراتب خُرد و مصاديق تصميم‌گيري درباره تعيين چارچوب‌هاي دسترسي به اطلاعات متناسب و درست، مقدمه‌اي ارزشمند براي سياست‌گذاري اطلاعاتي موثر است كه براي اجراي سياست‌ها نيز سازوكاري پيشنهاد مي‌كند. هدف نويسنده، اين است كه خوانندگان را به نقطه‌اي برساند تا خود بتوانند در برابر مسائلي چون سانسور، آزادي انديشه، حريم خصوصي، حقوق مدني، تبليغات تجاري، آموزه‌هاي نظام‌هاي تحصيلي و... با توجه به نيازهاي خويش و محيط اجتماعي و منطقه‌اي و ملي‌شان، سياست‌ها و راهبردهاي مناسب را تعيين كنند."

پربازدیدترین کتابها این انتشارات