ارسال درخواست

هنر خدمت به مشتری: 52 اصل مهم که همه متخصصان تبلیغات و بازاریابی باید بدانند

پدیدآوران: ناشر: دسته بندی:

شابک: ۹۷۸-۶۰۰-۸۶۸۹-۰۴-۱

تعداد صفحات :۲۰۸

سال نشر/سال بروزرسانی:۹۸۱۲۰۶

موجود نیست

قیمت سایت
تخفیف
قیمت

۰ درصد

راهنمای درخواست کتاب



توجه داشته باشید بعد از تکمیل نمودن فرم درخواست کتاب, درخواست شما برای ما ارسال می شود .
برای اطلاع از وضعیت درخواست خود می توانید از پنل مشتری در منوی اصلی سایت اقدام کنید.
انواع موجودی:
1 - موجود در انبار فروشگاه : بدین معنا که این کتاب در انبار فروشگاه موجود است و در صورت درخواست و پرداخت هزینه آن حتما ارسال خواهد شد.
2-موجود در مراکز پخش کتاب : بدین معنی که این کتاب در انبار مراکز پخش کتاب موجود می باشد
3- موجود نیست : بدین معنی که این کتاب فعلا موجود نیست.

434343433333333333g" style="background-color:#4ed8bd">

434343433333333333

1

,"«رابرت سولومون» يك نويسنده پيشتاز جهاني در زمينه روش‌هاي بهبود كار خلاقانه از راه برقراري روابط پايدار مبتني بر اعتماد با مشتريان است كه در اين كتاب براي بازاريابان و مديران توضيح مي‌دهد كه ممتاز بودن نزد مشتري به چه معناست، مديريت مشتري چه نقشي ايفا مي‌كند و دست‌اندركاران خدمات مشتري چگونه به ايجاد و حفظ روابط مبتني بر اعتماد كمك مي‌كنند. در بخشي از كتاب نيز به مشتريان ناراضي و چگونگي كسب رضايت آنان مي‌پردازد.

پربازدیدترین کتابها این انتشارات

مبانی تحقیقات بازاریابی
ناشر:مبلغان
قیمت:۲۲۸۰۰۰۰ ریال
MBA به زبان ساده
ناشر:مبلغان
قیمت:۲۱۸۰۰۰۰ ریال
یک کشور یک شرکت نیست
ناشر:مبلغان
قیمت:۵۰۰۰۰۰ ریال
چگونه کارکنان را به کار ترغیب کنیم؟
ناشر:مبلغان
قیمت:۹۶۰۰۰۰ ریال
مهمانی باشکوه با سیب‌زمینی: 70 نوع غذای خوشمزه با سیب‌زمینی، 7 نوع سس خوشمزه به همراه انواع تزئینات سیب‌زمینی
ناشر:مبلغان
قیمت:۵۰۰۰۰۰ ریال