توجه: برای شروع خرید شماره موبایل خود را وارد نمایید

روانشناسی عمومی: بازاریابی، فروش، کسب و کار

پدیدآوران: ناشر: دسته بندی:

شابک: ۹۷۸-۶۰۰-۸۰۶۲-۸۵-۱

تعداد صفحات :۲۰۰

سال نشر/سال بروزرسانی:۱۳۹۸

موجود است (قابل تهیه از مراکز پخش و یا کتابفروشی ها)

قیمت سایت
تخفیف
قیمت

۱۸۰۰۰۰۰ ريال
۰ درصد
۱۸۰۰۰۰۰ريال

راهنمای درخواست کتاب



توجه داشته باشید بعد از تکمیل نمودن فرم درخواست کتاب, درخواست شما برای ما ارسال می شود .
برای اطلاع از وضعیت درخواست خود می توانید از پنل مشتری در منوی اصلی سایت اقدام کنید.
انواع موجودی:
1 - موجود در انبار فروشگاه : بدین معنا که این کتاب در انبار فروشگاه موجود است و در صورت درخواست و پرداخت هزینه آن حتما ارسال خواهد شد.
2-موجود در مراکز پخش کتاب یا کتابفروشی ها : بدین معنی که این کتاب در انبار مراکز پخش کتاب و یا کتابفروشی ها موجود می باشد
3- موجود نیست : بدین معنی که این کتاب فعلا موجود نیست.

434343433333333333g" style="background-color:#4ed8bd">

434343433333333333

1

,"در كتاب حاضر سعي بر آن شده تا با توجه به سرفصل‌هاي مصوب دانشگاه جامع علمي كاربردي، مطالبي در اين خصوص به زباني ساده و قابل‌فهم براي دانشجويان ارائه شود. اين كتاب شامل چهار فصل است. در فصل اول به معرفي روانشناسي، تاريخچه، اهداف و رويكردهاي آن پرداخته‌ايم. در فصل دوم، رفتارشناسي مشتري و عوامل تأثيرگذار بر آن شامل (عوامل دروني: ادراك، يادگيري، انگيزش، نگرش و عوامل بيروني: فرهنگ، طبقه اجتماعي، گروه‌هاي مرجع و خانواده) موردبحث قرار گرفته است. در فصل سوم، اجزاي فرايند فروش، كشف انگيزه‌هاي خريد، فرايند مشتري‌يابي، شيوه‌هاي ارائه محصول و خاتمه فروش توضيح داده شده است. و در فصل چهارم انواع ارتباطات انساني، شيوه‌هاي صحيح مذاكره فروش، تيپ‌هاي شخصيتي و راه‌هاي برقراري ارتباط مؤثر با آن‌ها بررسي شده است."