ارسال درخواست

الگوهای بین‌المللی شدن شرکت‌ها (در کشورهای در حال توسعه)

پدیدآوران: ناشر: دسته بندی:

شابک: ۹۷۸-۶۰۰-۷۵۰۵-۳۰-۴

تعداد صفحات :۳۶۴

سال نشر/سال بروزرسانی:۹۸۱۲۰۳

موجود نیست

قیمت سایت
تخفیف
قیمت

۰ درصد

راهنمای درخواست کتاب



توجه داشته باشید بعد از تکمیل نمودن فرم درخواست کتاب, درخواست شما برای ما ارسال می شود .
برای اطلاع از وضعیت درخواست خود می توانید از پنل مشتری در منوی اصلی سایت اقدام کنید.
انواع موجودی:
1 - موجود در انبار فروشگاه : بدین معنا که این کتاب در انبار فروشگاه موجود است و در صورت درخواست و پرداخت هزینه آن حتما ارسال خواهد شد.
2-موجود در مراکز پخش کتاب : بدین معنی که این کتاب در انبار مراکز پخش کتاب موجود می باشد
3- موجود نیست : بدین معنی که این کتاب فعلا موجود نیست.

434343433333333333g" style="background-color:#4ed8bd">

434343433333333333

1

,"قضاوت و برداشت مشتريان و مخاطبان از برند هر نهاد و سازماني بازتاب و معرف اصالت و اعتبار آن ارگان است. در اين كتاب به شيوه‌اي ملموس و عملي به شرح رويكردها و تكنيك‌هاي برندسازي در بخش‌هاي عمومي و دولتي پرداخته شده است. همچنين در كتاب مطالعات موردي متنوع به درك و فهم سريع‌تر و بهتر مفاهيم مرتبط كمك شاياني مي‌كند.