توجه: برای شروع خرید شماره موبایل خود را وارد نمایید

روش‌های پژوهش در رسانه‌ها و ارتباطات: درآمدی بر رویکردهای کیفی و کمی

پدیدآوران: ناشر: دسته بندی:

شابک: ۹۷۸-۶۰۰-۴۶۰-۳۰۴-۱

تعداد صفحات :۶۱۴

سال نشر/سال بروزرسانی:۱۳۹۹

موجود است (قابل تهیه از مراکز پخش و یا کتابفروشی ها)

قیمت سایت
تخفیف
قیمت

۳۸۰۰۰۰۰ ريال
۰ درصد
۳۸۰۰۰۰۰ريال

راهنمای درخواست کتاب



توجه داشته باشید بعد از تکمیل نمودن فرم درخواست کتاب, درخواست شما برای ما ارسال می شود .
برای اطلاع از وضعیت درخواست خود می توانید از پنل مشتری در منوی اصلی سایت اقدام کنید.
انواع موجودی:
1 - موجود در انبار فروشگاه : بدین معنا که این کتاب در انبار فروشگاه موجود است و در صورت درخواست و پرداخت هزینه آن حتما ارسال خواهد شد.
2-موجود در مراکز پخش کتاب یا کتابفروشی ها : بدین معنی که این کتاب در انبار مراکز پخش کتاب و یا کتابفروشی ها موجود می باشد
3- موجود نیست : بدین معنی که این کتاب فعلا موجود نیست.

434343433333333333g" style="background-color:#4ed8bd">

434343433333333333

1

پربازدیدترین کتابها این انتشارات

بازاریابی چابک
ناشر:
قیمت:۱۰۰۰۰۰۰ ریال
بنیان‌های کاربست روایات طبی: مجموعه مقالات مدون از کارگاه‌های علمی - پژوهشی برگزار شده توسط کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی در نظام سلامت
ناشر:جهاد دانشگاهی، سازمان انتشارات
قیمت:۱۰۰۰۰۰۰ ریال
مدل‌های کسب‌و‌کار دیجیتال: شش سوالی که برای ساخت بنگاه‌های اقتصادی نسل آینده باید بدانیم
ناشر:جهاد دانشگاهی، سازمان انتشارات
قیمت:۱۰۰۰۰۰۰ ریال
فرهنگ بحران: جستارهایی درباره نسبت فرهنگ و فاجعه
ناشر:جهاد دانشگاهی، سازمان انتشارات
قیمت:۱۰۵۰۰۰۰ ریال
‏‫‭Eight Teacher's Book 1A-1B
ناشر:
قیمت:۱۸۰۰۰۰۰ ریال