توجه: برای شروع خرید شماره موبایل خود را وارد نمایید

اثرهای رسانه‌ها: پیشرفت‌های نظریه و پژوهش‌

پدیدآوران: ناشر: دسته بندی:

شابک: ۹۷۸-۶۰۰-۴۳۶-۵۷۲-۷

تعداد صفحات :۶۷۴

سال نشر/سال بروزرسانی:۱۳۹۹

موجود است (قابل تهیه از مراکز پخش و یا کتابفروشی ها)

قیمت سایت
تخفیف
قیمت

۳۱۵۰۰۰۰ ريال
۰ درصد
۳۱۵۰۰۰۰ريال

راهنمای درخواست کتاب



توجه داشته باشید بعد از تکمیل نمودن فرم درخواست کتاب, درخواست شما برای ما ارسال می شود .
برای اطلاع از وضعیت درخواست خود می توانید از پنل مشتری در منوی اصلی سایت اقدام کنید.
انواع موجودی:
1 - موجود در انبار فروشگاه : بدین معنا که این کتاب در انبار فروشگاه موجود است و در صورت درخواست و پرداخت هزینه آن حتما ارسال خواهد شد.
2-موجود در مراکز پخش کتاب : بدین معنی که این کتاب در انبار مراکز پخش کتاب موجود می باشد
3- موجود نیست : بدین معنی که این کتاب فعلا موجود نیست.

434343433333333333g" style="background-color:#4ed8bd">

434343433333333333

1

,"اين كتاب درباره اثرهاي رسانه‌هاي قديم و جديد، تدوين شده و شامل جديدترين تغييرات نظري و روش‌شناختي و تغييرات ناشي از ورود و استفاده از رسانه‌هاي جديد است. از اين‌رو، اين كتاب در حكم يك فرهنگ‌نامه اثرهاي ارتباطات است كه در آن مباحثي چون «برجسته‌سازي و كاشت اثرهاي فرهنگي و نظريه‌هاي شناختي»، «اجتماعي و اقدام‌هاي ارتباطي»،

پربازدیدترین کتابها این انتشارات

عالم آرای شاه اسماعیل
ناشر:شرکت انتشارات علمی و فرهنگی
قیمت:۲۴۱۲۸۰۰ ریال
منطق اکتشاف علمی
ناشر:شرکت انتشارات علمی و فرهنگی
قیمت:۲۱۵۰۰۰۰ ریال
فلسفه حسابرسی
ناشر:شرکت انتشارات علمی و فرهنگی
قیمت:۳۴۰۰۰۰۰ ریال
سفرنامه پیترو دلا واله (قسمت مربوط به ایران)
ناشر:شرکت انتشارات علمی و فرهنگی
قیمت:۵۵۵۰۰۰۰ ریال
فلسفه علم (از کتاب فهم فلسفه)
ناشر:شرکت انتشارات علمی و فرهنگی
قیمت:۲۴۰۰۰۰۰ ریال