توجه: برای شروع خرید شماره موبایل خود را وارد نمایید

روان‌شناسی مدرسه: نظریه ساخت‌گرایی و یادگیری اجتماعی

پدیدآوران: ناشر: دسته بندی:

شابک: ۹۷۸-۶۰۰-۳۵۱-۱۳۳-۰

تعداد صفحات :۱۸۴

سال نشر/سال بروزرسانی:۱۳۹۹

موجود است (قابل تهیه از مراکز پخش و یا کتابفروشی ها)

قیمت سایت
تخفیف
قیمت

۱۱۰۰۰۰۰ ريال
۰ درصد
۱۱۰۰۰۰۰ريال

راهنمای درخواست کتاب



توجه داشته باشید بعد از تکمیل نمودن فرم درخواست کتاب, درخواست شما برای ما ارسال می شود .
برای اطلاع از وضعیت درخواست خود می توانید از پنل مشتری در منوی اصلی سایت اقدام کنید.
انواع موجودی:
1 - موجود در انبار فروشگاه : بدین معنا که این کتاب در انبار فروشگاه موجود است و در صورت درخواست و پرداخت هزینه آن حتما ارسال خواهد شد.
2-موجود در مراکز پخش کتاب : بدین معنی که این کتاب در انبار مراکز پخش کتاب موجود می باشد
3- موجود نیست : بدین معنی که این کتاب فعلا موجود نیست.

434343433333333333g" style="background-color:#4ed8bd">

434343433333333333

1

,"امروزه به علت گذر از مرحله مدرنيسم ساختار آموزش در آستانه تحول تاريخي و تغيير در ويژگي‌هاي كنوني آن است. به دليل ضرورت سازگاري با شرايط و تحولاتي كه در تمامي عرصه‌هاي علمي شاهد هستيم، بازنگري در فرآيند آموزش و يادگيري در نظام آموزشي ناگزير است. براساس نظريه‌هاي جديد، آهنگ تغييرات در جهت تأكيد بر يادگيري، اصالت دادن به يادگيرنده و غني‌سازي فرآيند يادگيري است. در اين كتاب به معرفي زمينه و نظريه ساخت‌گرايي اجتماعي و نظريه يادگيري اجتماعي پرداخته مي‌شود و نشان داده مي‌شود كه چگونه امكان دارد اين نظريه به مجموعه‌اي از رويكردهاي تربيتي براي برنامه‌هاي درسي تبديل شود و اينكه چگونه مي‌توان آموزش و پرورش را به راهبردها و فعاليت‌هاي عملي براي معلمان گسترش داد تا در مباحث آموزشي ايشان به آن‌ها توجه كنند.