ارسال درخواست

CRM

پدیدآوران: ناشر: دسته بندی:

شابک: ۹۷۸-۶۲۲-۷۲۸۹-۰۰-۸

تعداد صفحات :۱۷۸

سال نشر/سال بروزرسانی:۹۹۰۲۰۱

موجود نیست

قیمت سایت
تخفیف
قیمت

۰ درصد

راهنمای درخواست کتاب



توجه داشته باشید بعد از تکمیل نمودن فرم درخواست کتاب, درخواست شما برای ما ارسال می شود .
برای اطلاع از وضعیت درخواست خود می توانید از پنل مشتری در منوی اصلی سایت اقدام کنید.
انواع موجودی:
1 - موجود در انبار فروشگاه : بدین معنا که این کتاب در انبار فروشگاه موجود است و در صورت درخواست و پرداخت هزینه آن حتما ارسال خواهد شد.
2-موجود در مراکز پخش کتاب : بدین معنی که این کتاب در انبار مراکز پخش کتاب موجود می باشد
3- موجود نیست : بدین معنی که این کتاب فعلا موجود نیست.

434343433333333333g" style="background-color:#4ed8bd">

434343433333333333

1

,"مديريت ارتباط با مشتري به همه فرآيندها و فناوري‌هايي گفته مي‌شود كه در شركت‌ها و سازمان‌ها براي شناسايي، ترغيب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات بهتر به مشتريان به كار مي‌رود و شامل مديريت انواع شيوه‌هايي است كه مشتري جهت ارتباط با سازمان استفاده مي‌كند. اصول مديريت ارتباطات مشتري، چگونگي ايجاد موفق يك سيستم و اجراي آن را براي مديريت ارتباطات مشتريان از شروع و اجراي اوليه يك چنين سيستمي تا نگهداري آن در زمان‌هاي مختلف را بيان مي‌كند. در اين كتاب ميزان ارتباط «CRM» با متغيرهايي نظير كيفيت خدمات و وفاداري مشتريان به سازمان بررسي مي‌شود.

پربازدیدترین کتابها این انتشارات

دستور ساده زبان چینی
ناشر:زلال سبز
قیمت:۶۵۰۰۰۰ ریال
رجال پارلمانی گیلان (10 دوره مجلس شورای اسلامی)
ناشر:زلال سبز
قیمت:۶۵۰۰۰۰ ریال
تشخیص چهره در ویدیو با استفاده از هیستوگرام گرادیانهای جهتدار HOG??
ناشر:زلال سبز
قیمت:۵۰۰۰۰۰ ریال
اثرات اینترنت بر اشیاء
ناشر:زلال سبز
قیمت:۵۰۰۰۰۰ ریال
عملکرد هوش مصنوعی
ناشر:زلال سبز
قیمت:۵۰۰۰۰۰ ریال