ارسال درخواست

‏?تبلیغات در فضای باز و تفاوت‌های جنسیتی: عوامل تاثیرگذار بر دریافت و نگرش??‏?

پدیدآوران: ناشر: دسته بندی:

شابک: ۹۷۸-۶۰۰-۴۸۱-۱۹۴-۱

تعداد صفحات :۱۴۶

سال نشر/سال بروزرسانی:۹۹۰۲۲۷

موجود نیست

قیمت سایت
تخفیف
قیمت

۰ درصد

راهنمای درخواست کتاب



توجه داشته باشید بعد از تکمیل نمودن فرم درخواست کتاب, درخواست شما برای ما ارسال می شود .
برای اطلاع از وضعیت درخواست خود می توانید از پنل مشتری در منوی اصلی سایت اقدام کنید.
انواع موجودی:
1 - موجود در انبار فروشگاه : بدین معنا که این کتاب در انبار فروشگاه موجود است و در صورت درخواست و پرداخت هزینه آن حتما ارسال خواهد شد.
2-موجود در مراکز پخش کتاب : بدین معنی که این کتاب در انبار مراکز پخش کتاب موجود می باشد
3- موجود نیست : بدین معنی که این کتاب فعلا موجود نیست.

434343433333333333g" style="background-color:#4ed8bd">

434343433333333333

1

,"محتواهاي تبليغاتي مبتني بر وب به‌ويژه تبليغات در شبكه‌هاي اجتماعي روزانه صدها ميليون بار نشر و بازنشر مي‌شود و كاربران اينترنت را در خارج از مرزهاي جغرافياي سياسي هدف قرار مي‌دهد، اين شيوه‌هاي نوين تبليغاتي اگرچه بازتاب مثبتي از كاربران و كارفرماها گرفته است اما نتوانست تبليغات محيطي را حذف يا حتي تضعيف كند. اين كتاب كه براساس پژوهش جامعه از سوي دانشگاه استكهلم سوئد انجام‌شده در تلاش است تا هدف تبليغات در فضاي باز را بررسي و ادراك آن را از نظر تفاوت‌هاي جنسيتي مورد بررسي قرار دهد. محور مورد مطالعه كشور سوريه بوده است.

پربازدیدترین کتابها این انتشارات

فصل جدایی: (داستان بلند)
ناشر:داستان
قیمت:۵۰۰۰۰۰ ریال
دنیا همین است دختر خوب (مجموعه شعر)
ناشر:داستان
قیمت:۵۰۰۰۰۰ ریال
آشیانه (رمان)
ناشر:داستان
قیمت:۵۰۰۰۰۰ ریال
آوای گمشده (مجموعه داستان)
ناشر:داستان
قیمت:۵۰۰۰۰۰ ریال
ایستگاه بعد قیطریه: مجموعه داستان
ناشر:داستان
قیمت:۵۰۰۰۰۰ ریال