ارسال درخواست

آمیزه بازاریابی رقابتی: محصول پذیرفتنی، قیم پرداختنی، ترویج وفق‌دادنی، توزیع دست‌یافتنی

پدیدآوران: ناشر: دسته بندی:

شابک:

تعداد صفحات :۱۲۰

سال نشر/سال بروزرسانی:۱۳۹۸

موجود نیست

قیمت سایت
تخفیف
قیمت

۰ درصد

راهنمای درخواست کتاب



توجه داشته باشید بعد از تکمیل نمودن فرم درخواست کتاب, درخواست شما برای ما ارسال می شود .
برای اطلاع از وضعیت درخواست خود می توانید از پنل مشتری در منوی اصلی سایت اقدام کنید.
انواع موجودی:
1 - موجود در انبار فروشگاه : بدین معنا که این کتاب در انبار فروشگاه موجود است و در صورت درخواست و پرداخت هزینه آن حتما ارسال خواهد شد.
2-موجود در مراکز پخش کتاب : بدین معنی که این کتاب در انبار مراکز پخش کتاب موجود می باشد
3- موجود نیست : بدین معنی که این کتاب فعلا موجود نیست.

434343433333333333g" style="background-color:#4ed8bd">

434343433333333333

1

,"كتاب حاضر پيرامون تصميم‌گيري و مديريت بازاريابي بحث مي‌كند. مؤلف آميزه بازاريابي را يكي از مفاهيم اساسي در علم و عمل بازاريابي مدرن تلقي كرده كه شامل مجموعه‌اي از ابزارهاي بازاريابي است كه شركت‌ها با استفاده از آن‌ها سعي در تحقق اهداف خود در بازار هدف دارند. اين كتاب شامل 4 فصل بوده و براي هر فصل 27 راهكار نوين و بديع ارائه شده است. همچنين برخي از قضاياي بازاريابي و فروش شركت‌ها و سازمان‌ها نيز ارائه شده است تا خواننده با كاربرد موضوعات، مفاهيم، نظريه‌ها، اصول و روش‌هاي آميزه بازاريابي رقابتي آشنا شود. فصل اول پيرامون محصول پذيرفتني، فصل دوم پيرامون قيمت پرداختني، فصل سوم پيرامون ترويج وفق دادني و فصل آخر پيرامون توزيع دست‌يافتني، 27 راهكار كليدي ارائه مي‌كنند."

پربازدیدترین کتابها این انتشارات