ارسال درخواست

بازاریابی اجتماعی از تولید کالا تا نفوذ در قلب مشتری

پدیدآوران: ناشر: دسته بندی:

شابک: ۹۷۸-۶۰۰-۴۹۵-۴۲۹-۷

تعداد صفحات :۱۵۶

سال نشر/سال بروزرسانی:۱۳۹۸

موجود نیست

قیمت سایت
تخفیف
قیمت

۰ درصد

راهنمای درخواست کتاب



توجه داشته باشید بعد از تکمیل نمودن فرم درخواست کتاب, درخواست شما برای ما ارسال می شود .
برای اطلاع از وضعیت درخواست خود می توانید از پنل مشتری در منوی اصلی سایت اقدام کنید.
انواع موجودی:
1 - موجود در انبار فروشگاه : بدین معنا که این کتاب در انبار فروشگاه موجود است و در صورت درخواست و پرداخت هزینه آن حتما ارسال خواهد شد.
2-موجود در مراکز پخش کتاب : بدین معنی که این کتاب در انبار مراکز پخش کتاب موجود می باشد
3- موجود نیست : بدین معنی که این کتاب فعلا موجود نیست.

434343433333333333g" style="background-color:#4ed8bd">

434343433333333333

1

,"بازاريابي اجتماعي يك مفهوم بازاريابي است كه معتقد است يك شركت يا سازمان بايد تصميمات بازاريابي را نه تنها با درنظر گرفتن خواسته‌هاي مصرف‌كننده، بلكه نيازهاي شركت و همچنين منافع بلندمدت جامعه تعيين كند. سپس بايد ارزشي برتر به مشتري ارائه كند؛ به‌گونه‌اي كه جنبه‌هاي رفاهي مشتري و جامعه را حفظ نمايد يا آن‌ها را بهبود بخشد. در اين كتاب با هدف تبيين مفهوم بازاريابي اجتماعي، توضيحاتي درباره تجارت الكترونيك ارائه و انواع تكنيك‌هاي نوين بازاريابي معرفي مي‌شود. سپس جايگاه بازاريابي اجتماعي تبيين و تفاوت آن با بازاريابي شبكه‌اي، بيان مي‌گردد."