ارسال درخواست

مدیریت تجربه مصرف‌کننده و هیجان

پدیدآوران: ناشر: دسته بندی:

شابک: ۹۷۸-۹۶۴-۲۲۴-۹۶۷-۱

تعداد صفحات :۱۶۰

سال نشر/سال بروزرسانی:۱۳۹۸

موجود نیست

قیمت سایت
تخفیف
قیمت

۰ درصد

راهنمای درخواست کتاب



توجه داشته باشید بعد از تکمیل نمودن فرم درخواست کتاب, درخواست شما برای ما ارسال می شود .
برای اطلاع از وضعیت درخواست خود می توانید از پنل مشتری در منوی اصلی سایت اقدام کنید.
انواع موجودی:
1 - موجود در انبار فروشگاه : بدین معنا که این کتاب در انبار فروشگاه موجود است و در صورت درخواست و پرداخت هزینه آن حتما ارسال خواهد شد.
2-موجود در مراکز پخش کتاب : بدین معنی که این کتاب در انبار مراکز پخش کتاب موجود می باشد
3- موجود نیست : بدین معنی که این کتاب فعلا موجود نیست.

434343433333333333g" style="background-color:#4ed8bd">

434343433333333333

1

,"كتاب حاضر با موضوع روانشناسي جنبه‌هاي اقتصادي هيجان‌ها و رفتار مصرف‌كنندگان تأليف شده است. اين كتاب در 6 فصل تأليف شده است. فصل اول پيرامون مفهوم و ماهيت هيجانات بحث مي‌كند و بر نياز به درك هيجانات به عنوان نوعي فعاليت ذهني تأكيد مي‌كند. مؤلف در اين فصل به اين نتيجه مي‌رسد كه مصرف‌كنندگان كنترل كافي بر آنچه كه آن‌ها را هيجاني مي‌كند، ندارند. اگرچه چنين كنترلي آسان نيست، اما ممكن است افراد بتوانند در عوامل تحريك كننده هيجانات تغيير ايجاد كرده و نحوه رفتار در شرايط هيجاني را بشناسند. فصل دوم با عنوان «پويايي هيجانات»، بر نفوذ ساختارها و چشم‌اندازهاي متنوعي از هيجانات تأكيد دارد و به درك نحوه برانگيختن، تكامل، تعامل و تأثير هيجانات در يادگيري و مشاركت مصرف كننده كمك مي‌كند. در اين فصل مؤلف بيان مي‌كند كه پاسخ‌هاي هيجاني به طور كلي و موقت توسط حضور محرك‌هاي استخراج شده محدود نمي‌شوند، بلكه نقطه اوج و مدت زمان آن‌ها بسته به نوع روش‌هايي كه افراد اطلاعات مهم پيرامون تفاوت‌هاي فردي را نگهداري مي‌كنند، متفاوت خواهد بود. فصل سوم تحت عنوان «تجربه و بيانات چهره اي هيجانات»، پيرامون بيانات هيجاني بحث مي‌كند. اين فصل نشان مي‌دهد كه چگونه حركات صورت ممكن است به عنوان نقش‌هاي ارتباطي عمل كنند. فصل چهارم تحت عنوان «هيجانات و رفتارهاي گروهي» به بررسي اين مسئله مي‌پردازد كه آيا به درك نقش شناخت اجتماعي و همچنين درك هيجانات در بافت‌هاي اجتماعي، فرهنگي، درون گروهي و جنسيتي نياز است يا خير؟! در اين فصل به اين مطلب اشاره مي‌شود كه ماهيت پيچيده فرآيند تصميم‌گيري مصرف‌كننده توسط تعاملات فرهنگ، شناخت، هيجانات، حالات هيجاني و روان‌شناختي فرد و همچنين نحوه پردازش نيازهاي او شكل مي‌گيرد. فصل پنجم تحت عنوان «هيجانات و رفتار فردي» هيجانات و رفتار را به ويژه در زمينه هورمون‌ها و سيستم عصبي بدن مورد بررسي قرار مي‌دهد؛ و سرانجام فصل ششم، تحت عنوان «مديريت تجربه مصرف كننده» تجربه مصرف كننده و دستيابي به هيجانات مصرف كننده را در كنار ابعاد مختلف تجربيات بررسي مي‌كند. اين فصل بر مسائل عملي و چالش‌هاي پيش روي بازارياب‌ها در شناخت و كنترل تجارت مصرف كننده تأكيد مي‌كند."

پربازدیدترین کتابها این انتشارات

تاریخ تفکر اجتماعی در اسلام از آغاز تا دوره معاصر
ناشر:علم
قیمت:۳۵۰۰۰۰۰ ریال
تاریخ مرگ: نگرش‌های غربی در باب مرگ از قرون وسطی تا کنون
ناشر:علم
قیمت:۱۵۵۰۰۰۰ ریال
وقتی عشق در می‌زند
ناشر:علم
قیمت:۵۵۰۰۰۰۰ ریال
حکمه الاشراق
ناشر:علم
قیمت:۲۵۵۰۰۰۰ ریال
مقدمه‌ای بر معناشناسی شناختی
ناشر:علم
قیمت:۱۹۵۰۰۰۰ ریال