ارسال درخواست

استراتژی بازاریابی یکپارچه مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی، ارزش و ارزش ویژه برند

پدیدآوران: ناشر: دسته بندی:

شابک: ۹۷۸-۶۲۲-۲۱۴-۲۸۵-۸

تعداد صفحات :۱۳۲

سال نشر/سال بروزرسانی:۱۳۹۸

موجود نیست

قیمت سایت
تخفیف
قیمت

۰ درصد

راهنمای درخواست کتاب



توجه داشته باشید بعد از تکمیل نمودن فرم درخواست کتاب, درخواست شما برای ما ارسال می شود .
برای اطلاع از وضعیت درخواست خود می توانید از پنل مشتری در منوی اصلی سایت اقدام کنید.
انواع موجودی:
1 - موجود در انبار فروشگاه : بدین معنا که این کتاب در انبار فروشگاه موجود است و در صورت درخواست و پرداخت هزینه آن حتما ارسال خواهد شد.
2-موجود در مراکز پخش کتاب : بدین معنی که این کتاب در انبار مراکز پخش کتاب موجود می باشد
3- موجود نیست : بدین معنی که این کتاب فعلا موجود نیست.

434343433333333333g" style="background-color:#4ed8bd">

434343433333333333

1

,"اين كتاب مي‌تواند منبعي براي دانشجويان و افرادي باشد كه در زمينه بازاريابي يكپارچه، شبكه‌هاي اجتماعي و ارزش از ديد مشتري و ارزش ويژه برند مطالعه مي‌نمايند. نگارنده بر آن است تا اين نوشتار براي مديران سازمان‌ها، بانك‌ها، شركت‌هاي خدماتي، دانشجويان و كليه فعالان حوزه بازاريابي مفيد باشد و نگارنده بتواند با بهره‌گيري از راهنمايي‌ها و ارشادات صاحب‌نظران، محتواي اين كتاب را در چاپ‌هاي بعدي ارتقا دهد."

پربازدیدترین کتابها این انتشارات

Comparing ecocriticism in poems of Robert Frost and Sohrab Sepehri
ناشر:صالحیان
قیمت:۵۰۰۰۰۰ ریال
English for the students of political science
ناشر:صالحیان
قیمت:۵۰۰۰۰۰ ریال
اصول بانکداری نوین
ناشر:صالحیان
قیمت:۵۰۰۰۰۰ ریال
اصول مدیریت در سازمان
ناشر:صالحیان
قیمت:۵۰۰۰۰۰ ریال
انسان سالم، انسان مجرم با نگرشی بر نقش تامین اجتماعی در گرایش به جرایم مواد مخدر
ناشر:صالحیان
قیمت:۵۰۰۰۰۰ ریال