ارسال درخواست

تاثیر بازاریابی رابطه‌مند بر رضایت مشتریان بانک

پدیدآوران: ناشر: دسته بندی:

شابک: ۹۷۸-۶۲۲-۲۱۴-۲۶۷-۴

تعداد صفحات :۱۱۲

سال نشر/سال بروزرسانی:۱۳۹۸

موجود نیست

قیمت سایت
تخفیف
قیمت

۰ درصد

راهنمای درخواست کتاب



توجه داشته باشید بعد از تکمیل نمودن فرم درخواست کتاب, درخواست شما برای ما ارسال می شود .
برای اطلاع از وضعیت درخواست خود می توانید از پنل مشتری در منوی اصلی سایت اقدام کنید.
انواع موجودی:
1 - موجود در انبار فروشگاه : بدین معنا که این کتاب در انبار فروشگاه موجود است و در صورت درخواست و پرداخت هزینه آن حتما ارسال خواهد شد.
2-موجود در مراکز پخش کتاب : بدین معنی که این کتاب در انبار مراکز پخش کتاب موجود می باشد
3- موجود نیست : بدین معنی که این کتاب فعلا موجود نیست.

434343433333333333g" style="background-color:#4ed8bd">

434343433333333333

1

,"نوشتار حاضر درباره مديريت مشتري شناسي و ارتباط در بازاريابي در حوزه بانك و بانكداري در ايران بحث مي‌كند. اين كتاب در چهار فصل توضيحاتي درباره بازاريابي رابطه مند، توسعه روابط، مدل هاي بازاريابي، رضايت مشتري، مديريت ارتباط با مشتري، انواع سيستم هاي CRM و راهكارهاي رسيدن به رضايت مشتري ارائه مي‌كند."

پربازدیدترین کتابها این انتشارات

Comparing ecocriticism in poems of Robert Frost and Sohrab Sepehri
ناشر:صالحیان
قیمت:۵۰۰۰۰۰ ریال
English for the students of political science
ناشر:صالحیان
قیمت:۵۰۰۰۰۰ ریال
اصول بانکداری نوین
ناشر:صالحیان
قیمت:۵۰۰۰۰۰ ریال
اصول مدیریت در سازمان
ناشر:صالحیان
قیمت:۵۰۰۰۰۰ ریال
انسان سالم، انسان مجرم با نگرشی بر نقش تامین اجتماعی در گرایش به جرایم مواد مخدر
ناشر:صالحیان
قیمت:۵۰۰۰۰۰ ریال