ارسال درخواست

مدیریت کیفیت خدمات (رویکرد وفاداری و مدیریت استعداد)

پدیدآوران: ناشر: دسته بندی:

شابک: ۹۷۸-۶۰۰-۸۴۸۱-۷۷-۵

تعداد صفحات :۲۵۲

سال نشر/سال بروزرسانی:۱۳۹۸

موجود نیست

قیمت سایت
تخفیف
قیمت

۰ درصد

راهنمای درخواست کتاب



توجه داشته باشید بعد از تکمیل نمودن فرم درخواست کتاب, درخواست شما برای ما ارسال می شود .
برای اطلاع از وضعیت درخواست خود می توانید از پنل مشتری در منوی اصلی سایت اقدام کنید.
انواع موجودی:
1 - موجود در انبار فروشگاه : بدین معنا که این کتاب در انبار فروشگاه موجود است و در صورت درخواست و پرداخت هزینه آن حتما ارسال خواهد شد.
2-موجود در مراکز پخش کتاب : بدین معنی که این کتاب در انبار مراکز پخش کتاب موجود می باشد
3- موجود نیست : بدین معنی که این کتاب فعلا موجود نیست.

434343433333333333g" style="background-color:#4ed8bd">

434343433333333333

1

,"در كتاب حاضر تشريح مي‌شود كه مبحث مهم در خدمات، كيفيت خدمات است كه يك عامل تعيين‌كننده حياتي در عملكرد فعاليت‌هاي تجاري و قابليت سوددهي بلندمدت سازمان است. دليل اين امر اين است كه كيفيت خدمات منجر به رضايتمندي مشتري مي‌گردد و موجب ايجاد مزيت‌هاي پايدار مي‌شود."

پربازدیدترین کتابها این انتشارات

کاربرد شبکه‌های عصبی در صنایع و مدیریت
ناشر:شریف‌زاده
قیمت:۵۰۰۰۰۰ ریال
الگوریتم و فلوچارت مسائل عمومی و مهندسی: الگوریتم، فلوچارت، تجزیه تحلیل و جدول ردیابی یک‌صد مساله پرکاربرد ...
ناشر:شریف‌زاده
قیمت:۵۰۰۰۰۰ ریال
مستند سازی در مهندسی نرم‌افزار
ناشر:شریف‌زاده
قیمت:۱۰۵۰۰۰۰ ریال
طراحی صفحات وب
ناشر:شریف‌زاده
قیمت:۵۰۰۰۰۰ ریال
مدیریت تولید و طرح‌ریزی
ناشر:شریف‌زاده
قیمت:۷۰۰۰۰۰ ریال