ارسال درخواست

مسئولیت اجتماعی و وفاداری مشتریان

پدیدآوران: ناشر: دسته بندی:

شابک: ۹۷۸-۶۲۲-۶۲۹۷-۵۷-۸

تعداد صفحات :۸۰

سال نشر/سال بروزرسانی:۱۳۹۸

موجود نیست

قیمت سایت
تخفیف
قیمت

۰ درصد

راهنمای درخواست کتاب



توجه داشته باشید بعد از تکمیل نمودن فرم درخواست کتاب, درخواست شما برای ما ارسال می شود .
برای اطلاع از وضعیت درخواست خود می توانید از پنل مشتری در منوی اصلی سایت اقدام کنید.
انواع موجودی:
1 - موجود در انبار فروشگاه : بدین معنا که این کتاب در انبار فروشگاه موجود است و در صورت درخواست و پرداخت هزینه آن حتما ارسال خواهد شد.
2-موجود در مراکز پخش کتاب : بدین معنی که این کتاب در انبار مراکز پخش کتاب موجود می باشد
3- موجود نیست : بدین معنی که این کتاب فعلا موجود نیست.

434343433333333333g" style="background-color:#4ed8bd">

434343433333333333

1

,"كتاب حاضر با موضوع مسئوليت‌هاي اجتماعي كسب و كارها و ايجاد وفاداري در مشتريان گردآوري و تأليف شده است. مؤلف در اين كتاب به اين نكته تأكيد دارد كه سازمان‌ها به منظور حفظ مشروعيت كامل و بقاي خود بايد قبول كنند كه نقش و وظيفه‌اي عمومي و اجتماعي دارند. اين كتاب مشتمل بر 5 فصل بوده كه اولين فصل شامل كلياتي پيرامون موضوع مورد بحث اين كتاب ارائه مي‌كند. فصل دوم نگاهي به صنعت بيمه داشته و نظريه مسئوليت اجتماعي را بررسي مي‌كند. سپس تعاريفي از جمله تعهد سازماني، مسئوليت اجتماعي سازماني، مسئوليت‌هاي اخلاقي، مسئوليت‌هاي نوع‌دوستانه، وفاداري مشتري، رويكردهاي سنجش وفاداري، اعتماد، هويت و ... ارائه مي‌كند. فصل سوم كتاب به روش‌هاي جمع‌آوري اطلاعات و داده‌هاي مربوط به موضوع مطرح‌شده در كتاب اشاره مي‌كند. در فصل چهارم اين داده‌ها مورد تجزيه و تحليل گرفته و در فصل آخر به نتايج مستندي مي‌رسد."

پربازدیدترین کتابها این انتشارات