ارسال درخواست

بنچ مارکینگ (الگوبرداری از بهترین‌ها در تجارت بین‌الملل)

پدیدآوران: ناشر: دسته بندی:

شابک: ۹۷۸-۶۲۲-۶۲۹۷-۵۴-۷

تعداد صفحات :۳۸

سال نشر/سال بروزرسانی:۱۳۹۸

موجود نیست

قیمت سایت
تخفیف
قیمت

۰ درصد

راهنمای درخواست کتاب



توجه داشته باشید بعد از تکمیل نمودن فرم درخواست کتاب, درخواست شما برای ما ارسال می شود .
برای اطلاع از وضعیت درخواست خود می توانید از پنل مشتری در منوی اصلی سایت اقدام کنید.
انواع موجودی:
1 - موجود در انبار فروشگاه : بدین معنا که این کتاب در انبار فروشگاه موجود است و در صورت درخواست و پرداخت هزینه آن حتما ارسال خواهد شد.
2-موجود در مراکز پخش کتاب : بدین معنی که این کتاب در انبار مراکز پخش کتاب موجود می باشد
3- موجود نیست : بدین معنی که این کتاب فعلا موجود نیست.

434343433333333333g" style="background-color:#4ed8bd">

434343433333333333

1

,"كتاب حاضر با موضوع ترازيابي در مديريت گردآوري و تأليف شده است. در اين كتاب به شيوه محك زني، يا الگوبرداري مي‌پردازد. اين شيوه به عنوان يكي از بهترين تكنيك‌هايي است كه سازمان‌هاي امروز در راستاي فلسفه يادگيري سازماني به آن توجه دارند. مؤلف در اين كتاب، ابتدا به تعريف و تشريح درباره الگوبرداري پرداخته، سپس مفهوم بنچ ماركينگ را ارائه مي‌كند. در ادامه تاريخچه مطالعات محك زني را ارائه كرده و ديدگاه‌هاي مختلف پيرامون محك زني رقابت را تشريح مي‌كند. سپس درباره ضرورت و اهميت بنچ ماركينگ توضيح مي‌دهد و تعاريفي كلي آن را توضيح مي‌دهد. انواع بنچ ماركينگ را نام مي‌برد و سپس به بررسي چهار جذابيت اصلي آن مي‌پردازد. مراحل بنچ ماركينگ را نام مي‌برد و مزايا و معايب اجراي آن را بر مي‌شمرد. در نهايت، فرق بين الگوبرداري و كپي‌برداري را شفاف مي‌كند."

پربازدیدترین کتابها این انتشارات