ارسال درخواست

تحلیل بنیادی تئوری سازمان و مدیریت (نقد و بررسی مفاهیم و تئوریهای سازمان)

پدیدآوران: ناشر: دسته بندی:

شابک: ۹۷۸-۶۰۰-۹۷۰۶۰-۸-۲

تعداد صفحات :۵۰۸

سال نشر/سال بروزرسانی:۱۳۹۸

موجود نیست

قیمت سایت
تخفیف
قیمت

۰ درصد

راهنمای درخواست کتاب



توجه داشته باشید بعد از تکمیل نمودن فرم درخواست کتاب, درخواست شما برای ما ارسال می شود .
برای اطلاع از وضعیت درخواست خود می توانید از پنل مشتری در منوی اصلی سایت اقدام کنید.
انواع موجودی:
1 - موجود در انبار فروشگاه : بدین معنا که این کتاب در انبار فروشگاه موجود است و در صورت درخواست و پرداخت هزینه آن حتما ارسال خواهد شد.
2-موجود در مراکز پخش کتاب : بدین معنی که این کتاب در انبار مراکز پخش کتاب موجود می باشد
3- موجود نیست : بدین معنی که این کتاب فعلا موجود نیست.

434343433333333333g" style="background-color:#4ed8bd">

434343433333333333

1

,"كتاب حاضر درباره مديريت سازمان گردآوري و تأليف شده است. اين كتاب در 15 فصل تنظيم شده كه با مروري بنيادي بر مباني فكري و فلسفي به بحث نظريه‌هاي سازمان و مديريت در قالب پارادايم‌هاي گوناگون مي‌پردازد. فصل اول با عنوان «از علم و فلسفه تا سازمان و مديريت» تلاش مي‌كند رابطه مديريت و فلسفه را روشن سازد و مدخلي براي ارائه فلسفه مديريت باشد. اين فصل با اشاره به فلسفه به معناي داشتن طرز تفكر و نگرش خاص نسبت به چيزي يا موضوعي، ارتباط آن با علم را تبيين مي‌كند. در فصل دوم، «سير تحول و تطور تئوري و پارادايم»، به كوشش براي درك مفاهيم عمومي مديريت با استفاده از مفاهيم نظريه و پارادايم مي‌پردازد. مكاتب، پارادايم و طبقه‌بندي پارادايم‌هاي سازماني در فصل سوم ارائه شده است. فصل چهارم به «سازمان هاي مدرنيسم و پست مدرنيسم» مي‌پردازد؛ و نظريه‌هاي مدرنيسم و پست مدرنيسم در سازمان را مطرح و مرور مي‌كند. بررسي «پيوند علم و فلسفه، با مديريت و تئوري سازمان، پارادايم جامعه شناسي و تجزيه و تحليل سازمان، پارادايم و سير فلسفي هستي شناسي و معرفت شناسي» در فصل‌هاي پنجم، ششم و هفتم بررسي مي‌شوند. فصل هشتم كتاب به هستي‌شناسي و معرفت‌شناسي سازمان توجه دارد. مؤلف در فصل نهم به نظريه سازمان از منظر پديدارشناسي توجه دارد. همچنين «عقلانيت و احساس در تئوري سازمان، پارادايم معنويت و كاربرد آن در تئوري سازمان، استعاره سازماني و سازمان هاي هولوگرافيك» به ترتيب در فصول دهم تا چهاردهم پرداخته شده است. فصل آخر كتاب با عنوان «چهره هاي نوظهور سازمان در قرن 21» به معرفي مفاهيم نوين در سازمان‌هاي امروزي مي‌پردازد."

پربازدیدترین کتابها این انتشارات

مدیریت استراتژیک بازار
ناشر:برآیند پویش
قیمت:۳۰۰۰۰۰۰ ریال
مدیریت رفتار سازمانی (مفاهیم، نظریه‌ها و کاربردها)
ناشر:برآیند پویش
قیمت:۱۹۲۰۰۰۰ ریال
بایگانی (مدیریت اسناد و مدارک - روش تدریس - اصلاح روشهای بایگانی جاری)
ناشر:برآیند پویش
قیمت:۵۰۰۰۰۰ ریال
اصول و مبانی کارآفرینی
ناشر:برآیند پویش
قیمت:۲۸۰۰۰۰۰ ریال
مبانی مدیریت دولتی (1 و 2) با بهره‌گیری از علوم اداری، اجتماعی و سیاسی
ناشر:برآیند پویش
قیمت:۵۰۰۰۰۰ ریال