ارسال درخواست

مدیریت بازاریابی رابطه‌مند (مفاهیم، نظریه‌ها و استراتژی‌ها)

پدیدآوران: ناشر: دسته بندی:

شابک: ۹۷۸-۶۰۰-۱۹۸-۱۲۶-۵

تعداد صفحات :۱۳۶

سال نشر/سال بروزرسانی:۱۳۹۸

موجود نیست

قیمت سایت
تخفیف
قیمت

۰ درصد

راهنمای درخواست کتاب



توجه داشته باشید بعد از تکمیل نمودن فرم درخواست کتاب, درخواست شما برای ما ارسال می شود .
برای اطلاع از وضعیت درخواست خود می توانید از پنل مشتری در منوی اصلی سایت اقدام کنید.
انواع موجودی:
1 - موجود در انبار فروشگاه : بدین معنا که این کتاب در انبار فروشگاه موجود است و در صورت درخواست و پرداخت هزینه آن حتما ارسال خواهد شد.
2-موجود در مراکز پخش کتاب : بدین معنی که این کتاب در انبار مراکز پخش کتاب موجود می باشد
3- موجود نیست : بدین معنی که این کتاب فعلا موجود نیست.

434343433333333333g" style="background-color:#4ed8bd">

434343433333333333

1

,"كتاب حاضر مفاهيم، نظريه‌ها و راهبردهاي حوزه مديريت بازاريابي رابطه‌مند را مورد بررسي قرار داده است. اين كتاب با هدف ارائه تصويري اجمالي و در عين حال دقيق از حوزه بازاريابي رابطه‌مند تأليف شده است؛ و مشتمل بر پنج فصل است. در فصل اول كليات، در فصل دوم مفاهيم بازاريابي رابطه‌مند، فصل سوم نظريه‌هاي بازاريابي رابطه‌مند، فصل چهارم نمونه‌هاي بازاريابي رابطه‌مند و در نهايت در فصل پنجم راهبردهاي بازاريابي رابطه‌مند مورد مطالعه و بررسي قرار گرفته است. در ابتداي هر فصل به منظور آشنايي خواننده با محتواي فصل هدف‌هاي يادگيري ارائه شده و در ادامه سعي شده هدف‌هاي مذبور با بيان مطالب به زبان ساده و روان براي هر موضوع مطرح شود. نهايتاً در پايان هر فصل هم خلاصه همان فصل قرار داده شده است."

پربازدیدترین کتابها این انتشارات

اصلاح ضریب قدرت = Power factor correction (PFC)
ناشر:آیلار
قیمت:۵۰۰۰۰۰ ریال
برقکار ساختمان درجه (2)
ناشر:آیلار
قیمت:۲۵۰۰۰۰۰ ریال
اتوماسیون برق صنعتی (NEMA)
ناشر:آیلار
قیمت:۲۰۰۰۰۰۰ ریال
رفتار مصرف‌کننده: عوامل درونی و بیرونی
ناشر:آیلار
قیمت:۳۹۰۰۰۰۰ ریال
فنون ارائه مطالب
ناشر:ادبستان
قیمت:۷۰۰۰۰۰ ریال