ارسال درخواست

عملکرد مالی مدیریت ارتباط با مشتری، یادگیری سازمانی

پدیدآوران: ناشر: دسته بندی:

شابک: ۹۷۸-۶۰۰-۸۶۲۸-۶۷-۵

تعداد صفحات :۹۶

سال نشر/سال بروزرسانی:۱۳۹۸

موجود نیست

قیمت سایت
تخفیف
قیمت

۰ درصد

راهنمای درخواست کتاب



توجه داشته باشید بعد از تکمیل نمودن فرم درخواست کتاب, درخواست شما برای ما ارسال می شود .
برای اطلاع از وضعیت درخواست خود می توانید از پنل مشتری در منوی اصلی سایت اقدام کنید.
انواع موجودی:
1 - موجود در انبار فروشگاه : بدین معنا که این کتاب در انبار فروشگاه موجود است و در صورت درخواست و پرداخت هزینه آن حتما ارسال خواهد شد.
2-موجود در مراکز پخش کتاب : بدین معنی که این کتاب در انبار مراکز پخش کتاب موجود می باشد
3- موجود نیست : بدین معنی که این کتاب فعلا موجود نیست.

434343433333333333g" style="background-color:#4ed8bd">

434343433333333333

1

,"كتاب حاضر، پژوهشي است كه در آن نگارنده به نقش مديريت ارتباط با مشتري بر روي عملكرد مالي و يادگيري مولد سازمان پرداخته است. يادگيري سازماني، مباني مديريت ارتباط با مشتري،‌ عملكرد حسابداري،‌ انواع يادگيري سازماني، عوامل حياتي موفقيت مديريت ارتباط با مشتري از اهم مطالب ارائه شده در اين كتاب هستند."

پربازدیدترین کتابها این انتشارات