ارسال درخواست

بازاریابی عصبی دنیای جدید مغز

پدیدآوران: ناشر: دسته بندی:

شابک: ۹۷۸-۶۲۲-۶۷۷۶-۰۴-۲

تعداد صفحات :۲۱۴

سال نشر/سال بروزرسانی:۱۳۹۸

موجود نیست

قیمت سایت
تخفیف
قیمت

۰ درصد

راهنمای درخواست کتاب



توجه داشته باشید بعد از تکمیل نمودن فرم درخواست کتاب, درخواست شما برای ما ارسال می شود .
برای اطلاع از وضعیت درخواست خود می توانید از پنل مشتری در منوی اصلی سایت اقدام کنید.
انواع موجودی:
1 - موجود در انبار فروشگاه : بدین معنا که این کتاب در انبار فروشگاه موجود است و در صورت درخواست و پرداخت هزینه آن حتما ارسال خواهد شد.
2-موجود در مراکز پخش کتاب : بدین معنی که این کتاب در انبار مراکز پخش کتاب موجود می باشد
3- موجود نیست : بدین معنی که این کتاب فعلا موجود نیست.

434343433333333333g" style="background-color:#4ed8bd">

434343433333333333

1

,"هدف از نوشتن اين كتاب درك بهتر مفهوم بازاريابي عصبي و بحث در مورد رويكرد ارتباطي اين مفهوم در رابطه با داده‌هاي تجربي است. تمركز اصلي اين كتاب بر مرور، كاوش و مقايسه مفاهيم و عقايد مارتين لينداستورم و علم عصب‌شناسي در مورد بازاريابي عصبي است. به منظور مقايسه ديدگاه‌هاي عملي مختلف در اين زمينه و درك آن‌ها از تحليل گفتمان انتقادي نورمن فركلاف و نظريه استدلال استفان تولمين استفاده مي‌شود. به عقيده وي علم عصب‌شناسي مي‌تواند مزيت‌ها و قابليت‌هاي متعددي براي بازاريابي داشته باشد."

پربازدیدترین کتابها این انتشارات