توجه: برای شروع خرید شماره موبایل خود را وارد نمایید

مدیریت بازاریابی از دیدگاه استراتژیک

پدیدآوران: ناشر: دسته بندی:

شابک: ۹۷۸-۶۰۰-۱۹۶-۱۲۰-۵

تعداد صفحات :۴۰۸

سال نشر/سال بروزرسانی:۱۳۹۸

موجود است (قابل تهیه از مراکز پخش و یا کتابفروشی ها)

قیمت سایت
تخفیف
قیمت

۴۰۰۰۰۰۰ ريال
۰ درصد
۴۰۰۰۰۰۰ريال

راهنمای درخواست کتاب



توجه داشته باشید بعد از تکمیل نمودن فرم درخواست کتاب, درخواست شما برای ما ارسال می شود .
برای اطلاع از وضعیت درخواست خود می توانید از پنل مشتری در منوی اصلی سایت اقدام کنید.
انواع موجودی:
1 - موجود در انبار فروشگاه : بدین معنا که این کتاب در انبار فروشگاه موجود است و در صورت درخواست و پرداخت هزینه آن حتما ارسال خواهد شد.
2-موجود در مراکز پخش کتاب : بدین معنی که این کتاب در انبار مراکز پخش کتاب موجود می باشد
3- موجود نیست : بدین معنی که این کتاب فعلا موجود نیست.

434343433333333333g" style="background-color:#4ed8bd">

434343433333333333

1

,"اين كتاب، چارچوب جامعي را به منظور تدوين استراتژي‌هاي مناسب بازاريابي براي هدايت تصميمات تجاري شامل طراحي محصول و خدمت، برندينگ، قيمت گذاري، ترويج فروش، ارتباطات و توزيع شرح مي‌دهد. مفاهيم، اصول و چارچوب‌هاي اين كتاب براي گستره وسيعي از سازمان‌ها از استارتاپ‌ها گرفته تا سازمان‌هاي پابرجا، از توليدكنندگان محصولات گرفته تا تامين كنندگان خدمات، از سازما‌ن‌هاي غيرانتفاعي گرفته تا شركت‌هاي انتفاعي كاربرد دارد. اين كتاب، ابزار مناسبي را براي درك منطق و جنبه‌هاي كليدي فرآيند بازاريابي براي دانشجويان فراهم مي‌كند. به علاوه، چارچوب مفهومي را كه به توسعه استراتژي كمك مي‌كند، در اختيار مديران و مشاوران قرار مي‌دهد."

پربازدیدترین کتابها این انتشارات

آرماتوربندی
ناشر:ادبستان
قیمت:۱۵۰۰۰۰۰ ریال
اصول بازاریابی 2012
ناشر:ادبستان
قیمت:۵۱۰۰۰۰۰ ریال
رایانه کار ICDL درجه 1 (2010)
ناشر:ادبستان
قیمت:۱۹۷۱۲۰۰ ریال
PLC-step 7 مقدماتی و پیشرفته
ناشر:ادبستان
قیمت:۲۰۰۰۰۰۰ ریال
مدیریت آموزشی جامع "علمی و کاربردی" ویژه متقاضیان دریافت کارت مدیریت جهت تاسیس آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای
ناشر:اتحاد
قیمت:۲۰۰۰۰۰۰ ریال