ارسال درخواست

هوش فروش: چگونه فروشندگان برتر، از هوش فروش خود به عنوان اهرمی در جذب مشتریان استفاده می‌کنند

پدیدآوران: ناشر: دسته بندی:

شابک: ۹۷۸-۶۰۰-۴۰۷-۲۳۹-۷

تعداد صفحات :۴۱۶

سال نشر/سال بروزرسانی:۱۳۹۸

موجود نیست

قیمت سایت
تخفیف
قیمت

۰ درصد

راهنمای درخواست کتاب



توجه داشته باشید بعد از تکمیل نمودن فرم درخواست کتاب, درخواست شما برای ما ارسال می شود .
برای اطلاع از وضعیت درخواست خود می توانید از پنل مشتری در منوی اصلی سایت اقدام کنید.
انواع موجودی:
1 - موجود در انبار فروشگاه : بدین معنا که این کتاب در انبار فروشگاه موجود است و در صورت درخواست و پرداخت هزینه آن حتما ارسال خواهد شد.
2-موجود در مراکز پخش کتاب : بدین معنی که این کتاب در انبار مراکز پخش کتاب موجود می باشد
3- موجود نیست : بدین معنی که این کتاب فعلا موجود نیست.

434343433333333333g" style="background-color:#4ed8bd">

434343433333333333

1

,"كتاب حاضر، با موضوع هوش هيجاني و فروش تأليف گرديده و مشتمل بر بيست و نه فصل مي‌باشد. اين كتاب با سه رويكرد روانشناسي، عصب‌شناسي و بازاريابي و فروش از دريچه علم، تجربه و هنر به بررسي موضوعات بسيار كاربردي، حياتي و عملياتي براي مديران فروش متوسط و برتر پرداخته است. فرآيند فروش را يك‌بار از زاويه لايه‌هاي مختلف همچون مغز منطقي، مغز هيجاني و مغز خودكار مورد كنكاش قرار مي‌دهد و اين‌گونه نشان مي‌دهد كه به طور مثال افراد بر اساس مغز هيجاني خريد مي‌كنند و سپس بر اساس مغز منطقي خريدشان را توجيه مي‌كنند و بار ديگر بر اساس علم روانشناسي و در آميختن آن‌ها با تكنيك‌هاي بازاريابي و فروش همچون تشخيص سوگيري شناختي، سوگيري شباهت، سوگيري خود شيدايي، سو گيري تأييد و سوگيري وضعيت موجود كه همه آن‌ها را خريدار در هنگام خريد مرتكب مي‌شود، نشان مي‌دهد. كتاب حاضر به اكتساب و به كارگيري چهار هوش در طي فرآيند فروش بهنام‌هاي هوش ذاتي، هوش اكتسابي، هوش تكنولوژي و هوش هيجاني توأم با هم اشاره دارد و در فصول مختلف به شرح و تفصيل آن‌ها پرداخته است. در پارگرافهاي زيادي از كتاب به اصطلاح «بازيگران برتر» اشاره مي‌كند، نويسنده تمايل داشته است كه فروشندگان با هوش بالا را با لقب اختصاصي «بازيگران برتر» معرفي كند. چرا كه او معتقد است فروشندگان با هوش بالا، از فروشندگان با هوش متوسط متمايزند و علت موفقيت‌هاي آن‌ها را با مطالعات موردي شرح مي‌دهد. اصطلاح ديگري هم كه در كتاب به فراواني ديده مي‌شود «ذي نفع» است كه در واقع منظور نويسنده از آن همان مشتري است و خواننده با مفهوم مشتري مطالعه مي‌كند."

پربازدیدترین کتابها این انتشارات

شیوه‌های پژوهش اجتماعی: رویکردهای کیفی و کمی
ناشر:کتاب مهربان نشر
قیمت:۱۶۶۴۰۰۰ ریال
مدیریت تحول استراتژیک در تئوری و عمل
ناشر:کتاب مهربان نشر
قیمت:۲۲۰۰۰۰۰ ریال
مدل‌سازی معادلات ساختاری به کمک نرم‌افزار لیزرل (آموزشی و کاربردی)
ناشر:کتاب مهربان نشر
قیمت:۱۰۰۰۰۰۰ ریال
برنامه درسی چیست؟
ناشر:کتاب مهربان نشر
قیمت:۱۰۰۰۰۰۰ ریال
جایگاه بانکداری اسلامی و صنعت لیزینگ در توسعه اقتصادی
ناشر:کتاب مهربان نشر
قیمت:۵۰۰۰۰۰ ریال