ارسال درخواست

کاربرد روان‌شناسی در تدریس

پدیدآوران: ناشر: دسته بندی:

شابک: ۹۷۸-۶۰۰-۸۱۷۲-۳۱-۴

تعداد صفحات :۳۵۶

سال نشر/سال بروزرسانی:۱۳۹۸

موجود نیست

قیمت سایت
تخفیف
قیمت

۰ درصد

راهنمای درخواست کتاب



توجه داشته باشید بعد از تکمیل نمودن فرم درخواست کتاب, درخواست شما برای ما ارسال می شود .
برای اطلاع از وضعیت درخواست خود می توانید از پنل مشتری در منوی اصلی سایت اقدام کنید.
انواع موجودی:
1 - موجود در انبار فروشگاه : بدین معنا که این کتاب در انبار فروشگاه موجود است و در صورت درخواست و پرداخت هزینه آن حتما ارسال خواهد شد.
2-موجود در مراکز پخش کتاب : بدین معنی که این کتاب در انبار مراکز پخش کتاب موجود می باشد
3- موجود نیست : بدین معنی که این کتاب فعلا موجود نیست.

434343433333333333g" style="background-color:#4ed8bd">

434343433333333333

1

,"كتاب حاضر به بررسي تأثير مهارت‌هاي روان‌شناسي در كيفيت تدريس و يادگيري شاگردان مي‌پردازد. اين كتاب با هدف ارائه دانش و مهارت لازم به معلمان و مربيان در جهت توانمندسازي و تجهيزشان در انجام مأموريت محوله گردآوري و تأليف شده است. اثر حاضر در 6 فصل نوشته شده است كه فصل اول شايستگي‌هاي معلمي اعم از علمي، حرفه و اخلاقي را تشريح مي‌كند. فصل دوم روان‌شناسي رشد را مطرح كرده به موضوعاتي مثل اثربخشي تعليم و تربيت در فرآيند رشد و فرآيندهاي كنترل‌كننده حافظه حسي انسان در سنين رشد و ارتباط آن با يادگيري مي‌پردازد. فصل سوم درباره انگيزش و هيجان بحث مي‌كند و فصل چهارم روان‌شناسي يادگيري را مطرح مي‌كند. در فصل پنجم روش‌ها و فنون تدريس تعريف مي‌شوند از جمله مهارت‌هاي ضمن تدريس، گام‌هاي چهارگانه تنظيم طرح آموزشي و الگوهاي طرح درس. فصل آخر اين كتاب شامل ارزشيابي مي‌شود كه به مباحثي از جمله انواع ارزشيابي، چگونگي انجام ارزشيابي پيشرفت تحصيلي و تحليل و تنظيم نظام ارزشيابي توجه دارد."

پربازدیدترین کتابها این انتشارات