ارسال درخواست

اقتصاد رسانه

پدیدآوران: ناشر: دسته بندی:

شابک: ۹۷۸-۶۰۰-۸۷۳۱-۶۸-۹

تعداد صفحات :۳۸۸

سال نشر/سال بروزرسانی:۱۳۹۸

موجود نیست

قیمت سایت
تخفیف
قیمت

۰ درصد

راهنمای درخواست کتاب



توجه داشته باشید بعد از تکمیل نمودن فرم درخواست کتاب, درخواست شما برای ما ارسال می شود .
برای اطلاع از وضعیت درخواست خود می توانید از پنل مشتری در منوی اصلی سایت اقدام کنید.
انواع موجودی:
1 - موجود در انبار فروشگاه : بدین معنا که این کتاب در انبار فروشگاه موجود است و در صورت درخواست و پرداخت هزینه آن حتما ارسال خواهد شد.
2-موجود در مراکز پخش کتاب : بدین معنی که این کتاب در انبار مراکز پخش کتاب موجود می باشد
3- موجود نیست : بدین معنی که این کتاب فعلا موجود نیست.

434343433333333333g" style="background-color:#4ed8bd">

434343433333333333

1

,"تعريف اقتصاد رسانه اين است كه گردانندگان رسانه‌ها با بهره‌گيري از منابع موجود، چگونه خواسته‌ها و نيازهاي اطلاعاتي و سرگرم‌كننده مخاطبان را برآورده مي‌كنند. اين كتاب در 12 فصل در موضوع «اقتصاد رسانه» تدوين شده است. در چهار فصل نخست، مقدمه‌اي براي تحليل اقتصاد رسانه و معرفي نظريه‌ها و مفاهيم، همراه با بحث درباره بازارها و تكامل آن‌ها ارائه مي‌شود. در فصل‌هاي پنجم تا نهم عوامل اقتصاد رسانه معرفي مي‌شود و در سه فصل پاياني به امور مالي، ارزش‌گذاري و سرمايه‌گذاري، كار و فعاليت در اقتصاد رسانه و خلاصه تحقيقات صورت گرفته درباره موضوع پرداخته مي‌شود."

پربازدیدترین کتابها این انتشارات