ارسال درخواست

اخلاق و احکام کسب و کار در اسلام

پدیدآوران: ناشر: دسته بندی:

شابک: ۹۷۸-۶۰۰-۴۱۸-۱۹۳-۸

تعداد صفحات :۲۱۴

سال نشر/سال بروزرسانی:۱۴۰۱

موجود نیست

قیمت سایت
تخفیف
قیمت

۰ درصد

راهنمای درخواست کتاب



توجه داشته باشید بعد از تکمیل نمودن فرم درخواست کتاب, درخواست شما برای ما ارسال می شود .
برای اطلاع از وضعیت درخواست خود می توانید از پنل مشتری در منوی اصلی سایت اقدام کنید.
انواع موجودی:
1 - موجود در انبار فروشگاه : بدین معنا که این کتاب در انبار فروشگاه موجود است و در صورت درخواست و پرداخت هزینه آن حتما ارسال خواهد شد.
2-موجود در مراکز پخش کتاب : بدین معنی که این کتاب در انبار مراکز پخش کتاب موجود می باشد
3- موجود نیست : بدین معنی که این کتاب فعلا موجود نیست.

434343433333333333g" style="background-color:#4ed8bd">

434343433333333333

1

,"كتاب حاضر به بررسي جنبه‌هاي اسلامي و مذهبي، اخلاق كسب‌وكار مي‌پردازد. اين كتاب مشتمل بر يازده فصل مي‌باشد، در فصل اول، مفهوم شناسي كسب‌وكار تجارت مطرح مي‌شود و مؤلف سعي مي‌كند در اين فصل كسب‌وكار را تعريف كرده و ضمن تجزيه و تحليل اين مفهوم، به ساختارهاي آن توجه كند. همچنين مديريت فرآيند كسب‌وكار را معرفي مي‌كند. همچنين براي ساختار سازماني و فرهنگ‌سازماني تعاريفي ارائه مي‌كند. در فصل دوم، مؤلف در جهت آشنايي با مفاهيم اخلاق و اخلاق اسلامي، علم اخلاق را از نظر لغوي تعريف مي‌كند و جايگاهش را در اسلام نشان مي‌دهد. سپس به تعريف اخلاق حرفه‌اي پرداخته، ويژگي‌هاي آن را بر مي‌شمرد. در اين فصل، مباني نظري اخلاق حرفه‌اي در اسلام معرفي‌شده، عوامل پايه‌اي آن را نام مي‌برد. در ادامه ضرورت ترويج اخلاق حرفه‌اي در سازمان، وظايف مديران در اخلاقي كردن سازمان، عوامل روان‌شناختي مرتبط با اخلاق كار، ضمانت اجراي رعايت قواعد اخلاق حرفه‌اي در مؤسسات تجاري و ادارات شرح داده مي‌شوند. فصل سوم به توضيح درباره ارزش‌هاي اخلاقي اسلام از ديدگاه قرآن و سنت مي‌پردازد و فصل چهارم از اصول ارزش‌هاي اخلاقي حاكم بر مديريت كسب‌وكار مي‌گويد. در اين فصل تأكيد مؤلف بر چگونگي نظام‌مند كردن همه امور در حرفه، و اخلاق ورزي در زندگي مي‌باشد. فصل پنجم تأثير اخلاق كسب‌وكار بر توسعه اقتصادي را بررسي مي‌كند. فصل ششم، مسائل اخلاقي و اسلامي در تبليغات كسب‌وكار را تشريح مي‌كند. در اين بخش، تبليغات استاندارد از ديدگاه اسلام و اخلاق را معرفي كرده و بهترين نحوه تبليغات را براي ارتقاي سطح كسب‌وكار تعريف مي‌كند. در فصل هفتم، مؤلف مسائل اخلاقي در كسب رضايتمندي مشتريان و رقابت بين كسب و كارها را مطرح مي‌كند؛ و توضيح مي‌دهد كه چرا، رضايت مشتريان مهم است؟! همچنين آموزه‌هايي براي رعايت اخلاق در جلب رضايت مشتريان ارائه مي‌دهد. در فصل هشتم، ارزش و اهميت كسب‌وكار در اسلام توضيح داده مي‌شود و فصل نهم، اخلاق و كسب‌وكار در مذاكرات تجاري مطرح مي‌شود. در فصل دهم راهكارهاي اسلامي براي بهبود فضاي كسب‌وكار را بررسي مي‌كند و در نهايت در فصل آخر، نقش و مسئوليت دولت‌ها در رواج اخلاق حرفه‌اي كسب‌وكار را نشان مي‌دهد."

پربازدیدترین کتابها این انتشارات

مبانی مدیریت و سرمایه‌گذاری
ناشر:هوشمند تدبیر
قیمت:۲۴۵۰۰۰۰ ریال
بازار پول و سرمایه
ناشر:هوشمند تدبیر
قیمت:۲۵۵۰۰۰۰ ریال
اصول مدیریت و سرپرستی در تربیت بدنی
ناشر:هوشمند تدبیر
قیمت:۵۰۰۰۰۰ ریال
شورای امنیت، تحریم‌ها و ضمانت اجرای آن
ناشر:موسسه پارسا مبتکر گام اول
قیمت:۵۰۰۰۰۰ ریال
تعدیل قضایی قرارداد
ناشر:موسسه پارسا مبتکر گام اول
قیمت:۵۰۰۰۰۰ ریال