توجه: برای شروع خرید شماره موبایل خود را وارد نمایید

روش سنجش اثر رسانه‌ها

پدیدآوران: ناشر: دسته بندی:

شابک: ۹۷۸-۶۰۰-۵۹۹۹-۰۴-۴

تعداد صفحات :۳۱۲

سال نشر/سال بروزرسانی:۱۳۹۷

موجود است (قابل تهیه از مراکز پخش و یا کتابفروشی ها)

قیمت سایت
تخفیف
قیمت

۲۰۰۰۰۰۰ ريال
۰ درصد
۲۰۰۰۰۰۰ريال

راهنمای درخواست کتاب



توجه داشته باشید بعد از تکمیل نمودن فرم درخواست کتاب, درخواست شما برای ما ارسال می شود .
برای اطلاع از وضعیت درخواست خود می توانید از پنل مشتری در منوی اصلی سایت اقدام کنید.
انواع موجودی:
1 - موجود در انبار فروشگاه : بدین معنا که این کتاب در انبار فروشگاه موجود است و در صورت درخواست و پرداخت هزینه آن حتما ارسال خواهد شد.
2-موجود در مراکز پخش کتاب : بدین معنی که این کتاب در انبار مراکز پخش کتاب موجود می باشد
3- موجود نیست : بدین معنی که این کتاب فعلا موجود نیست.

434343433333333333g" style="background-color:#4ed8bd">

434343433333333333

1

,"در اين كتاب يك مدل نظري براي اثرسنجي رسانه‌ها ارائه مي‌شود و روش‌هاي مناسب براي اثرسنجي رسانه‌ها بررسي مي‌گردد. از اين‌رو در ابتدا نظريه‌هاي مطرح در حوزه رسانه تشريح مي‌شود سپس اثرگذاري رسانه‌ها در قالب عناصر هفت‌گانه سنجيده مي‌شود. در ادامه تقسيم‌بندي انواع روش‌هاي مختلف بر مبناي هستي‌شناسي و معرفت‌شناختي معرفي مي‌گردد و در نهايت كاربرد هر يك از اين رويكردها بيان مي‌شود."

پربازدیدترین کتابها این انتشارات

روش تحقیق کیفی ضد روش: (منطق و طرح در روش‌شناسی کیفی)
ناشر:جامعه‌شناسان
قیمت:۱۷۰۰۰۰۰ ریال
روش تحقیق کیفی ضد روش: (مراحل و رویه‌های عملی در روش‌شناسی کیفی)
ناشر:جامعه‌شناسان
قیمت:۱۴۲۰۰۰۰ ریال
دانش بومی و توسعه (بینش و روش در مطالعه دانش بومی)
ناشر:جامعه‌شناسان
قیمت:۸۵۰۰۰۰ ریال
مددکاری اجتماعی در قرن 21 (رفاه اجتماعی، مسائل اجتماعی و حرفه مددکاری اجتماعی)
ناشر:جامعه‌شناسان
قیمت:۲۵۰۰۰۰۰ ریال
ایدئولوژی و رفاه
ناشر:جامعه‌شناسان
قیمت:۱۷۵۰۰۰۰ ریال