ارسال درخواست

مدیریت ارتباط با مشتریCRM دستیابی به تعالی در مدیریت مشتری،آدریان،کوشا،د.امام رضا

پدیدآوران: ناشر: دسته بندی:

شابک: ۹۷۸۶۰۰۵۶۵۰۵۴۹

تعداد صفحات :۵۰۲

سال نشر/سال بروزرسانی:۱۳۹۵

موجود نیست

قیمت سایت
تخفیف
قیمت

۰ درصد

راهنمای درخواست کتاب



توجه داشته باشید بعد از تکمیل نمودن فرم درخواست کتاب, درخواست شما برای ما ارسال می شود .
برای اطلاع از وضعیت درخواست خود می توانید از پنل مشتری در منوی اصلی سایت اقدام کنید.
انواع موجودی:
1 - موجود در انبار فروشگاه : بدین معنا که این کتاب در انبار فروشگاه موجود است و در صورت درخواست و پرداخت هزینه آن حتما ارسال خواهد شد.
2-موجود در مراکز پخش کتاب : بدین معنی که این کتاب در انبار مراکز پخش کتاب موجود می باشد
3- موجود نیست : بدین معنی که این کتاب فعلا موجود نیست.

434343433333333333g" style="background-color:#4ed8bd">

434343433333333333

1

موضوعات

پربازدیدترین کتابها این انتشارات

تحلیل سازه های1،پژند،د.امام رضا
ناشر:دانشگاه امام رضا ، مشهد
قیمت:۱۳۸۵۶۰۰ ریال
خانواده میکروکنترلر 51×80 ، مکنزی ، پیروی،د.امام رضا
ناشر:دانشگاه امام رضا ، مشهد
قیمت:۱۵۸۴۰۰۰ ریال
هیدرولیک کانالهای باز ، ابریشمی،د.امام رضا
ناشر:دانشگاه امام رضا ، مشهد
قیمت:۱۵۰۰۰۰۰ ریال
اصول هیدرولوژی کاربردی، و7،علیزاده،د.امام رضا
ناشر:دانشگاه امام رضا ، مشهد
قیمت:۳۰۱۴۴۰۰ ریال
ماشینهای برداشت غلات و سایر دانه های گیاهی ، رضوی،د.امام رضا
ناشر:دانشگاه امام رضا ، مشهد
قیمت:۲۴۰۶۴۰۰ ریال