توجه: برای شروع خرید شماره موبایل خود را وارد نمایید

بازاریابی دهان به دهان: استراتژی‌های آنلاین به منظور شناسایی تاثیرگذاران، داستان‌های مهارت و جلب مشتریان

پدیدآوران: ناشر: دسته بندی:

شابک: ۹۷۸-۶۰۰-۴۰۷-۱۴۲-۰

تعداد صفحات :۲۱۲

سال نشر/سال بروزرسانی:۱۳۹۶

موجود است (قابل تهیه از مراکز پخش و یا کتابفروشی ها)

قیمت سایت
تخفیف
قیمت

۱۵۰۰۰۰۰ ريال
۰ درصد
۱۵۰۰۰۰۰ريال

راهنمای درخواست کتاب



توجه داشته باشید بعد از تکمیل نمودن فرم درخواست کتاب, درخواست شما برای ما ارسال می شود .
برای اطلاع از وضعیت درخواست خود می توانید از پنل مشتری در منوی اصلی سایت اقدام کنید.
انواع موجودی:
1 - موجود در انبار فروشگاه : بدین معنا که این کتاب در انبار فروشگاه موجود است و در صورت درخواست و پرداخت هزینه آن حتما ارسال خواهد شد.
2-موجود در مراکز پخش کتاب یا کتابفروشی ها : بدین معنی که این کتاب در انبار مراکز پخش کتاب و یا کتابفروشی ها موجود می باشد
3- موجود نیست : بدین معنی که این کتاب فعلا موجود نیست.

434343433333333333g" style="background-color:#4ed8bd">

434343433333333333

1

پربازدیدترین کتابها این انتشارات

اقتصاد مدیریت و استراتژی کسب و کار
ناشر:موسسه کتاب مهربان نشر
قیمت:۱۵۶۱۶۰۰ ریال
نظریه‌پردازان و مشاهیر مدیریت
ناشر:موسسه کتاب مهربان نشر
قیمت:۶۰۰۰۰۰۰ ریال
پنداره‌های سازمان: رویکرد استعاره‌ای و پست‌مدرن در تئوری‌های سازمان و مدیریت
ناشر:موسسه کتاب مهربان نشر
قیمت:۶۰۰۰۰۰۰ ریال
مدیریت و بازاریابی خدمات: مدیریت مشتریان در رقابت در حوزه خدمات
ناشر:موسسه کتاب مهربان نشر
قیمت:۶۰۰۰۰۰۰ ریال
تحلیل مسائل برنامه‌ریزی نیروی انسانی
ناشر:موسسه کتاب مهربان نشر
قیمت:۲۲۰۰۰۰۰ ریال