تعداد يافت شده (۳) صفحه ۱ از ۰
میزگردهای بازاریابی ایران: دیدگاهها و اندیشه‌های 55 استاد دانشگاه و استاد بازار
ناشر:بازاریابی
پدیدآور: - نویسنده: احمد آخوندی - نویسنده: محسن جاویدموید
قیمت:۱۴۲۰۸۰۰ قیمت سایت:۱۴۲۰۸۰۰
اثر عوامل آمیخته بازاریابی بر تصمیم خریداران طلای قرمز (زعفران)
ناشر:فرا آموزش
پدیدآور: - نویسنده: مجید صنعتکار
قیمت:۵۰۰۰۰۰ قیمت سایت:۵۰۰۰۰۰
تکنیکهای فرصت‌یابی در بازاریابی و فروش (با نگرش بازار ایران)
ناشر:بازاریابی
پدیدآور: - نویسنده: پرویز درگی
قیمت:۵۰۰۰۰۰ قیمت سایت:۵۰۰۰۰۰