تعداد يافت شده (۳) صفحه ۱ از ۰
انضباط تیم‌ها
ناشر:مبلغان
پدیدآور: - نویسنده: جان کتسنبک - نویسنده: داگلاس اسمیت
قیمت:۵۰۰۰۰۰ قیمت سایت:۵۰۰۰۰۰
استفاده از الگوی سروکوال در ارزیابی کیفیت خدمات و رضایت مشتری (مشتری مداری) مطالعه تجربی از فروشگاه‌های خواربار فروشی در یومه آ (Umea)
ناشر:فرمنش
پدیدآور: - نویسنده: کینگانگ‌آن‌ده دانیل - نویسنده: لوکانگ‌پاول برینیایوای
قیمت:۵۰۰۰۰۰ قیمت سایت:۵۰۰۰۰۰
استانداردهای مشتری‌مداری ISO 10001 And 10002 And 10003 And 10004
ناشر:سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، موسسه نشر شهر
پدیدآور: - مترجم: آزاده گازری‌نیشابوری
قیمت:۵۰۰۰۰۰ قیمت سایت:۵۰۰۰۰۰