تعداد يافت شده (۳) صفحه ۱ از ۰
جایگاه فرهنگ و ارتباطات سازمانی در استراتژی بازاریابی دیجیتالی شرکت‌های ایرانی
ناشر:
پدیدآور: - نویسنده: پیمان درخشان‌برجویی - نویسنده: لیلا شیشه‌بری
قیمت:۲۴۰۰۰۰۰ قیمت سایت:۲۴۰۰۰۰۰
نقش فناوری اطلاعات و سواد مالی در بهبود عملکرد مالی
ناشر:
پدیدآور: - نویسنده: علی اژدری - نویسنده: مهدی محمدپوردهباری
قیمت:۱۰۸۸۰۰۰ قیمت سایت:۱۰۸۸۰۰۰
نقش مدیریت منابع انسانی اسلامی و عدم اطمینان سیاست‌های اقتصادی در عدم شفافیت درآمدهای بانکی در بانک‌ها و موسسات مالی ایران
ناشر:
پدیدآور: - نویسنده: همایون اشکورجیری
قیمت:۱۴۴۰۰۰۰ قیمت سایت:۱۴۴۰۰۰۰