تعداد يافت شده (۲) صفحه ۱ از ۰
بازاریابی عصبی در ورزش: احساسات چگونه می‌توانند ادراک مصرف‌کننده از یک نام تجاری را تقویت کنند؟
ناشر:توپ
پدیدآور: - نویسنده: مارتین فت - مترجم: حوریه دهقان‌پوری
قیمت:۵۰۰۰۰۰ قیمت سایت:۵۰۰۰۰۰
بازاریابی عصب پایه در ورزش: هیجان‌ها چگونه درک مصرف‌کنندگان را از برند تقویت می‌کنند
ناشر:ادبستان
پدیدآور: - مترجم: حسین‌علی سلطانی - نویسنده: مارتین فت
قیمت:۵۰۰۰۰۰ قیمت سایت:۵۰۰۰۰۰