توجه: برای شروع خرید شماره موبایل خود را وارد نمایید

آینده خبر: مفاهیم و سناریوها

پدیدآوران: ناشر: دسته بندی:

شابک: ۹۷۸-۶۰۰-۸۸۳۳-۹۹-۴

تعداد صفحات :۲۰۸

سال نشر/سال بروزرسانی:۱۳۹۹

موجود است (قابل تهیه از مراکز پخش و یا کتابفروشی ها)

قیمت سایت
تخفیف
قیمت

۵۰۰۰۰۰ ريال
۰ درصد
۵۰۰۰۰۰ريال

راهنمای درخواست کتاب



توجه داشته باشید بعد از تکمیل نمودن فرم درخواست کتاب, درخواست شما برای ما ارسال می شود .
برای اطلاع از وضعیت درخواست خود می توانید از پنل مشتری در منوی اصلی سایت اقدام کنید.
انواع موجودی:
1 - موجود در انبار فروشگاه : بدین معنا که این کتاب در انبار فروشگاه موجود است و در صورت درخواست و پرداخت هزینه آن حتما ارسال خواهد شد.
2-موجود در مراکز پخش کتاب : بدین معنی که این کتاب در انبار مراکز پخش کتاب موجود می باشد
3- موجود نیست : بدین معنی که این کتاب فعلا موجود نیست.

434343433333333333g" style="background-color:#4ed8bd">

434343433333333333

1

,"در بررسي تغييرات رسانه‌اي در مطالعات ارتباطي، معمولاً سه مؤلفه‌ي فناوري رسانه‌اي، مخاطب و محتواي رسانه‌اي نقش مهمي دارند و در حوزه توليدات خبر، نيز اين سه عنصر اهميت روز افزوني يافته‌اند؛ بنابراين، شرايط پيچيده فضاي نوين رسانه‌اي دسترسي، توليد و انتشار خبر را دچار تحول كرده است. شناخته اين پيچيدگي‌ها و روندهاي در حال وقوع و ضرورت شناسايي آينده‌هاي محتمل خبر با توجه به عدم قطعيت‌هاي پيش رو از زاويه علم آينده پژوهي را ضروري مي‌نمايد. لذا، با توجه به اهميت دانش آينده‌پژوهي در حوزه رسانه، به دنبال آن بوديم كه از زاويه اين رشته به خبر بنگريم."

پربازدیدترین کتابها این انتشارات

بازاریابی خدمات
ناشر:آثار فکر
قیمت:۱۶۳۸۴۰۰ ریال
اصول سرپرستی
ناشر:آثار فکر
قیمت:۵۰۰۰۰۰ ریال
مدیریت دانش سازمانی
ناشر:آثار فکر
قیمت:۵۰۰۰۰۰ ریال
روزنامه‌نگاری در جهان معاصر
ناشر:آثار فکر
قیمت:۲۵۰۰۰۰۰ ریال
کرامت انسانی در حقوق رسانه
ناشر:دانشگاه علامه طباطبائی، پژوهشکده ارتباطات
قیمت:۵۰۰۰۰۰ ریال