توجه: برای شروع خرید شماره موبایل خود را وارد نمایید

الگوهای بین‌المللی شدن شرکت‌ها (در کشورهای در حال توسعه)

پدیدآوران: ناشر: دسته بندی:

شابک: ۹۷۸-۶۰۰-۷۵۰۵-۳۰-۴

تعداد صفحات :۳۶۴

بروزرسانی:۰۳/۱۲/۹۸

قابل تهیه از مراکز پخش

قیمت سایت
تخفیف
قیمت

۵۵۰۰۰۰ ريال
۰ درصد
۵۵۰۰۰۰ريال

1

,"قضاوت و برداشت مشتريان و مخاطبان از برند هر نهاد و سازماني بازتاب و معرف اصالت و اعتبار آن ارگان است. در اين كتاب به شيوه‌اي ملموس و عملي به شرح رويكردها و تكنيك‌هاي برندسازي در بخش‌هاي عمومي و دولتي پرداخته شده است. همچنين در كتاب مطالعات موردي متنوع به درك و فهم سريع‌تر و بهتر مفاهيم مرتبط كمك شاياني مي‌كند.