ارسال درخواست

درآمدی بر نظریه‌های ارتباطات جمعی

پدیدآوران: ناشر: دسته بندی:

شابک: ۹۷۸-۶۲۲-۶۲۶۸-۰۳-۵

تعداد صفحات :۱۷۸

سال نشر/سال بروزرسانی:۱۳۹۸

موجود نیست

قیمت سایت
تخفیف
قیمت

۵۰۰۰۰۰ ريال
۰ درصد
۵۰۰۰۰۰ريال

راهنمای درخواست کتاب



توجه داشته باشید بعد از تکمیل نمودن فرم درخواست کتاب, درخواست شما برای ما ارسال می شود .
برای اطلاع از وضعیت درخواست خود می توانید از پنل مشتری در منوی اصلی سایت اقدام کنید.
انواع موجودی:
1 - موجود در انبار فروشگاه : بدین معنا که این کتاب در انبار فروشگاه موجود است و در صورت درخواست و پرداخت هزینه آن حتما ارسال خواهد شد.
2-موجود در مراکز پخش کتاب : بدین معنی که این کتاب در انبار مراکز پخش کتاب موجود می باشد
3- موجود نیست : بدین معنی که این کتاب فعلا موجود نیست.

434343433333333333g" style="background-color:#4ed8bd">

434343433333333333

1

,"در فصل اول كتاب حاضر نگارنده به ارائه توضيح‌هايي درباره نظريه و اصطلاحات نزديك به آن همانند دكترين، پارادايم و ... پرداخته است، فصل دوم اشاره‌اي به وسايل ارتباط‌جمعي و وظايف آن‌ها دارد. در فصل سوم به برخي نظريه‌هايي اختصاص دارد كه بر بنيان رويكردهاي اجتماعي و رفتاري و كاركردهاي محتوايي واصل ارتباط‌جمعي تأثير دارند."

پربازدیدترین کتابها این انتشارات

دنیای معانی در خبر فارسی
ناشر:فریش
قیمت:۵۰۰۰۰۰ ریال
اصول تبلیغات
ناشر:فریش
قیمت:۵۰۰۰۰۰ ریال
مدل‌ها و نظریه‌های تبلیغات
ناشر:فریش
قیمت:۵۰۰۰۰۰ ریال
Reading communication texts
ناشر:فریش
قیمت:۵۵۰۰۰۰ ریال
International organizations abbreviations
ناشر:فریش
قیمت:۵۰۰۰۰۰ ریال